Scarcity Marketing – Good & Bad Examples

In this lesson, we introduce the concept of scarcity marketing. And very importantly: we look at some examples of how not to do it and the principles for doing it right. Scarcity marketing is tricky in this regard. If you do it right, it’s incredibly powerful. But if you do it wrong, it can cost you dearly and damage your reputation.

Lees meer

Learn how to use Scarcity Marketing

In this module, we introduce the concept of scarcity marketing. It is tricky, if you do it right, it’s incredibly powerful. But if you do it wrong, it can cost you dearly and damage your reputation.

Lees meer

Putting Scarcity Marketing Into Practice

In this module, we get very practical: you’ll see exactly how we apply various countdowns and time limits on a website. No matter what your website and your promotion are about, you can follow along with these steps to create your own campaign.

Lees meer

Contact

Contact leggen? ​Heb je vragen of wil je contact leggen?Vul onderstaand formulier in of bel 06-51210060. ContactgegevensAdres: Anna Boelensgaarde 24Postcode: 3824 BRPlaats: AmersfoortTelefoon: 06-51210060KvK: 32079235   Twitter   LinkedIn   Instagram   Pinterest

Lees meer

Over ByteCreations

Alles draait om beleving.Van mijn fotografie tot mijn marketing technologie consultancy tot mijn initiatieven AIRworkspace en Privacytrainingen.nl- Mark van Horik Over ByteCreations.Mijn digitale creaties en initiatieven.ByteCreationsByteCreations is mijn bedrijf. Deels eigen activiteiten. Deels aandeelhouder in AIRworkspace. Een bundeling van mijn digitale creaties en digitale initiatieven.Mark van HorikWie ben ik? Mijn naam is Mark van Horik. In 1966 geboren in Perth, West-Australië. Opgegroeid in Nederland. Getrouwd. Kids. Hond. Gepassioneerde fotograaf. Jarenlang marketeer. Fervente voorstander van het beschermen van privacy. Likewise mindsIk kom graag in contact met personen die dezelfde passies hebben. Die een likewise mind hebben. Want ik geloof sterk in synergie. Samen maken we er iets moois van! Laten we contact leggen! 

Lees meer

Werkbeleving

Prettig (samen)werken.Om er samen een succes van te maken.  Tevreden klanten en een succesvolle organisatie.Dat begint met tevreden medewerkers.Employee Experience als sleutel tot succesMensen doen zaken met mensen. Niet met organisaties. 'People pay checks, not buildings' geeft ook aan dat mensen het verschil maken. En toch laten organisaties hun medewerkers vaak zwemmen in hun werkzaamheden, waarbij sommigen zelfs kopje onder gaan. Dit geeft vaak een negatieve werkbeleving - ook wel employee experience genaamd. De noodzaak van prettig (samen)werkenEen belangrijke randvoorwaarde om te kunnen prettig (samen)werken is het hebben van een gemakkelijk te begrijpen en te gebruiken digitale werkruimte. De frustratie van het niet kunnen vinden van informatie, het steeds opnieuw uitvinden van het wiel en het niet makkelijk kunnen delen van informatie met interne en externe teamleden kan een ongelooflijke domper op het werkplezier hebben. Tel daar de verspilling van kostbare tijd bij op en een goede digitale werkruimte wordt pure noodzaak. The Battle for TalentGetalenteerde medewerkers hebben de banen voor het uitkiezen. Een organisatie die rekening houdt met hen wensen en die de Employee Experience centraal stelt, zal aantrekkelijker zijn voor talenten dan organisaties die dat niet doen.Een prettige en veilige digitale werkruimte is een goede basis voor Employee Experience.Het hebben van een digitale werkruimte (digital workspace) waar medewerkers prettig kunnen (samen)werken is tegenwoordig een basisvoorwaarde. Het gemak van hun consumentenwereld willen medewerkers terugvinden in hun werk. Maar gemak mag niet ten koste gaan van privacy en veiligheid. MERQXS in combinatie met Nextcloud of ownCloud combineert dit, zodat zowel de medewerkers...

Lees meer

Klantbeleving

Wéér een tevreden klant.Daar doe je het toch voor? Alles draait om tevreden klanten.Zij komen terug voor een nieuwe ervaring. Zij promoten je bij hun vrienden.Maar waarom besteden we relatief weinig tijd aan onze bestaande klanten?We zijn veelal druk bezig met het zoeken naar nieuwe klanten: het genereren van leads. Maar het overtuigen van nieuwe contacten dat je product of dienst het overwegen waard is, is een stuk moeilijker dan een bestaande klant. Het investeren in een positieve klantbeleving kan veel meer opleveren dan het najagen van nieuwe klanten. Omgekeerd: het niet geven van een positieve klantbeleving jaagt bestaande klanten weg en levert je organisatie meer financiële en reputatieschade op.Laat technologie helpen met je marketing en sales.Beschouw elke klant - zodra deze je product heeft gekocht of dienst heeft afgenomen - als een nieuwe lead. Want dan blijf je je klant informeren over de mogelijkheden en de voordelen die jij hem kan aanbieden. Want grote kans is dat jouw klanten helemaal niet weten wat jij ze allemaal kan bieden. Marketingtechnologie helpt je hierbij. Via gepersonaliseerde berichten met betekenisvolle, relevante content die je dan geautomatiseerd naar de juiste persoon op het juiste moment stuurt.Kies voor een marketingtechnologie klankbordsessie.Het kiezen voor marketingtechnologie betekent dat je kiest voor een andere marketingaanpak dan je organisatie jaren gewend was. Een verandering die een grote impact heeft op je marketing én sales. Een klankbordsessie geef je inzicht, zodat je weet wat je kan verwachten en hoe je het beste maketingtechnologie voor je bedrijf kan inzetten. Vertel...

Lees meer

>