Wéér een tevreden klant.
Daar doe je het toch voor?

Alles draait om tevreden klanten.
Zij komen terug voor een nieuwe ervaring. Zij promoten je bij hun vrienden.

Maar waarom besteden we relatief weinig tijd aan onze bestaande klanten?

We zijn veelal druk bezig met het zoeken naar nieuwe klanten: het genereren van leads. Maar het overtuigen van nieuwe contacten dat je product of dienst het overwegen waard is, is een stuk moeilijker dan een bestaande klant. Het investeren in een positieve klantbeleving kan veel meer opleveren dan het najagen van nieuwe klanten. Omgekeerd: het niet geven van een positieve klantbeleving jaagt bestaande klanten weg en levert je organisatie meer financiële en reputatieschade op.

Laat technologie helpen met je marketing en sales.

Beschouw elke klant - zodra deze je product heeft gekocht of dienst heeft afgenomen - als een nieuwe lead. Want dan blijf je je klant informeren over de mogelijkheden en de voordelen die jij hem kan aanbieden. Want grote kans is dat jouw klanten helemaal niet weten wat jij ze allemaal kan bieden. Marketingtechnologie helpt je hierbij. Via gepersonaliseerde berichten met betekenisvolle, relevante content die je dan geautomatiseerd naar de juiste persoon op het juiste moment stuurt.

Kies voor een marketingtechnologie klankbordsessie.

Het kiezen voor marketingtechnologie betekent dat je kiest voor een andere marketingaanpak dan je organisatie jaren gewend was. Een verandering die een grote impact heeft op je marketing én sales. Een klankbordsessie geef je inzicht, zodat je weet wat je kan verwachten en hoe je het beste maketingtechnologie voor je bedrijf kan inzetten.

>